İstanbul Bilişim rezaleti ve İstanbul Bilişim sahtekarlığı daha önce yazdığım İstanbul Bilişim Güvenilir Mi? yazımda hikaye olarak ve mizah katarak anlatılmıştı. O yazıyı yazdıktan sonra her şey artık ciddiye alındı ve İstanbul Bilişim güvenilirlik açısından kadrajım altına alındı. Bu yazımda nasıl çözüme ulaştığımı yazarak, sizlerden sıkça aldığım soruları cevaplayacağım.
İçindekiler
İstanbul Bilişim Para İadesi Alma
Rüyalarımda “İstanbul Bilişim kargo ne zaman gelir?” ve “İstanbul Bilişim kargom gelmedi!” diye sayıklarken, sipariş verdikten tam 112 gün sonra ödediğim parayı iade alabildim. Müşteri hizmetlerini her hafta bıkmadan usanmadan aramaya devam ettim. Şunu net olarak belirteyim ki İstanbul Bilişim Çağrı Merkezinden hiç bir çözüme ulaşamadım. Akın Plaza İstanbul Bilişim şubesine giderek 8 gün içerisinde iade yapılacağına dair karşılıklı evrak imzaladık ve 7 gün sonra parama kavuştum.
Fakat bir sorun daha var, İstanbul Bilişim PS4 fiyatı uygun diye oradan alışveriş yapmaya karar vermiştim, sipariş verdiğim tarihte ürün piyasada 2500 TL yakınlarında iken, 112 gün sonra yani bugün 4500 TL fiyatında. Benim 2000 TL’lik mağduriyetim yanıma kâr kaldı.

İstanbul Bilişim Genel Müdürü Kimdir?
Ediz Akın İstanbul Bilişim CEO’sudur. Ediz Akın’a ait sosyal medya hesaplarını veya şahsi e-posta adresini aramayın, ben denedim, bulamadım. Eski ismiyle Retro Bilişim, yeni ismiyle İstanbul Bilişim el değiştirdi ve İstanbul Bilişim Ediz Akın denen bu ulaşılmaz adamın kollarına bırakıldı.
İstanbul Bilişim Batıyor Mu?
İstanbul Bilişim batıyor mu? İstanbul Bilişim battı mı? İstanbul Bilişim battı derken, hayır firma batmadı. Anlam veremediğim bir şekilde kazanç sağlayarak ticari faaliyetlerini sürdürerek insanları mağdur etmeye devam ediyorlar.
İstanbul Bilişim Açık Mı?
Evet, İstanbul Bilişim şubeleri ve İstanbul Bilişim web sitesi aktif olarak çalışıyor. Şube çalışanları sokağa çıkma yasağı olan günler hariç mesai saatlerinde gelen şikayetleri karşılarken, web sitesi üzerinden yeni satışlar devam etmektedir.
İstanbul Bilişim Şikayet Konusunda Duyarsız!
Sosyal medya üzerinden şikayetler dört ana başlığa ayrılıyor ve şaşırmayacaksınız ama hiç biri bir sonraki tarihe ötelemek dışında hiç bir çözüm bulmuyor. Yani ne ürün hakkında ne de para hakkında İstanbul Bilişim bilgi paylaşmıyor.
- Facebook İstanbul Bilişim Mağdurları, hiç bir kanaldan cevap alamamaktadır.
- Twitter İstanbul Bilişim Mağdurları, günde onlarca kez tweet atıp, 15 gün yazdıktan sonra İstanbul Bilişim Twitter adresi tarafından “ilgileniyoruz” cevabını alıp tekrar kaderine terk edilen kesim.
- İstanbul Bilişim Linkedin Mağdurları, Facebook mağdurları gibi hiç bir muhatap bulamayan kesimi oluşturmaktadır. Tüm kurumsal firmalar, tüm şikayetleri Linkedin üzerinden anından çözerken bu noktada da bu firma sınıfta kaldı.
- İstanbul Bilişim Youtube Mağdurları, fenomenler tarafından dahi paylaşılsa da sadece mağdurlar tarafından takip edilen, yetkililerin hiç bir şekilde muhatap almadığı kesimdir.
Medyada İstanbul Bilişim
İstanbul Bilişim Ekşi Sözlük yazarları tarafından da linç üzerine linç edilmiş fakat hiç bir yetkilinin dikkatini çekmemiş olsa gerek ki yine ilgilenen kimse bulunmuyor. Bugüne kadar etki alanı görünmezse dahi bir çok işleyişe müdahale eden Ekşi Sözlük İstanbul Bilişim işleyişine dur diyememiştir.
Sadece sosyal medyada değil, İstanbul Bilişim Şikayetvar üzerinden ulaşan şikayetler konusunda da bir hayli duyarsız. 30000 şikayet iletilmiş ve sadece 11%’i çözüme ulaşmış. Şikayetvar İstanbul Bilişim Para İadesi talepleri de cevapsız bırakılmış veya bir sonraki tarihlere ötelenmiştir.
İşi daha da garip hale getirelim mi? Cimer İstanbul Bilişim ile uğraşmıyor ve tüketici olan bizleri kaderine mahkum ediyor. Cimer’e şikayet yazınca ödenen ücret 6920 TL altında ise İlçe Tüketici Hakem heyetine yönlendiriyor. Tüketici Hakem Heyetine yazmamın üzerinden ise 45 günü aşkın süre geçmesine rağmen cevap alamıyorsunuz. Yani İstanbul Bilişim Cimer tarafından dahi dokunulmazlığını ilan etmiş ve İstanbul Bilişim dava açılamaz hale gelmiş durumda.
İstanbul Bilişim Bizi Kandırıyor Mu?
Bunun cevabını umuyorum ki ürün almadan kendinize sormuşsunuzdur. Çünkü cevabım; evet. İstanbul Bilişim alışveriş sitesi olmanın çok uzağındadır.
İstanbul Bilişim Ürün Alınır Mı?
Kesinlikle fiyatına aldanıp alışveriş yapmayın. Ürün alınmaz. İstanbul Bilişim haberleri ve İstanbul Bilişim yorumları tamamen olumsuz kullanıcı deneyimlerinden oluşmaktadır. İroni olan kısım, bunca olumsuzluğa rağmen İstanbul Bilişim reklam vermeye devam etmektedir.
İstanbul Bilişim Güvenilir Mi?
Hayır. İstanbul Bilişim güvenilir bir site değildir. Diğer mağazalara göre ucuz diye tercih etmemelisiniz.
İstanbul Bilişim Neden Ucuz?
Çünkü ürün stokları bulunmamaktadır ve ürünleri yurt dışındaki tedarikçilerden temin etmeye çabalamaktadır. Fakat İstanbul Bilişim ürün göndermiyor.
İstanbul Bilişim Ürün İptali Nasıl Yapılır?
İstanbul Bilişim sipariş iptali çağrı merkezini arayarak veya Şişli şubeye giderek iptali sağlayabilirsiniz. Tabi sonrasında İstanbul Bilişim Ücret İadesi için çetin bir süreç başlayacaktır. Tavsiyelerime kulak vererek kısa sürede çözüme ulaşın.
En Yakın İstanbul Bilişim Mağazası
- İstanbul Bilişim Akın Plaza: Halide Edip Adıvar Mh. Çifte Cevizler Cad. No:3, Kat:7 Şişli / İstanbul
- İstanbul Bilişim Airport AVM: Londra Asfaltı Kuleli Mevki E-5 Karayolu Üzeri Airport Avm Kat: -1, D:No:11
- İstanbul Bilişim Genel Müdürlük: Şişli Akın Plaza İstanbul Bilişim
İstanbul Bilişim Açık Mı?
Mesai saatleri içerisinde açık olan firma, COVID-19 döneminde, sokağa çıkma yasağı olan günler haricinde 09:00-16:00 saatleri arasında açıktır.
İstanbul Bilişim İletişim
İstanbul Bilişim Çağrı Merkezi: 0850 333 0912
İstanbul Bilişim ulaşılamıyor diyerek vazgeçmeyin. Çağrı merkezini 50’nin üzerinde aradım. En kısa 12 dakika, en fazla 46 dakika bekleyerek her seferinde müşteri hizmetlerine bağlandım. Fakat dediğim gibi ben müşteri hizmetlerini boşa kürek olarak isimlendiriyorum ve paylaştığım İstanbul Bilişim adres yığınına hücum etmenizi tavsiye ederim.
İstanbul Bilişim Whatsapp Hattı bulunmamaktadır. Çağrı merkezi üzerinden irtibata geçmelisiniz.